om du vill kan jag slå dej din lilla hora

Nu håller jag på och packar för fullt här... *inte*
Tänkte bara ta en liten paus innan jag fortsätter.

Återigen har jag fått en trevlig liten kommentar från världens mest misslyckade människa, tackar och bockar för det.
Nu verkar också julstressen vara över ävem för min del. Nu kommer nästa stress, vad fan ska jag ha med mej till Estland.
Det är likadant varje gång jag ska åka dit verkar det som. Fick ett riktigt jävla dampanfall den här gången också. Det går otroligt bra för mej allting idag.
Fan jag är så jävla förbannad på allting, verkligen ingen bra dag att packa på.

Jag slår sönder något snart seriöst, kanske "Anonym" är frivillig???

Nej jusste ja.. jag glömde.. "Anonym" är alldeles för feg för att stå för sina åsikter, varför skulle idioten någonsin våga träffa mej då.. GLÖÖÖMDE!!
Rätta mej om jag har fel, men folk som "Anonym" är sånna man bara fnyser åt eller hur?
Det är sånna människor som inte blir någonting, och därför sysselsätter dom sej med att rycka väskor från gamla tanter, eller i det här fallet, kolla runt bland bloggar och skriva helt meningslösa kommentarer, för det är ju det enda dom kan.
Men herregud varför tar dom inte livet av sej istället då?

Va?! Anonyma lilla jävel, vågar du komma med en kommentar på varför du inte har tagit livet av dej istället för att fortsätta med ditt meningslösa lilla liv!?

Nu ska jag fortsätta packa


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0