nya jeans

Hej, nu är jag tillbaka från fulklappsshoppandet och fy fan vad slut jag är.
Har inte ätit på hela dagen heller så det är snart dags för middag.
Ttrots att jag har varit ute hela dagen och sprungit runt är jag fortfarande inte klar.
Jag måste hitta något till pappa och sen har jag en present kvar till älsklingen.
Stört irriterande att jag inte kunde ha fixat det idag, nu måste jag ju ge mej ut imorgon också.
Jag som hade hoppats på en mysig hemmadag imorgon, men nej.

Och trots att jag lovat mej själv att inte köpa något till mej själv... kommer jag hem med en påse med ett innehåll som inte är till någon annan äm mej själv.
Ibland är jag verkligen hopplös.

Det var nämnligen så att jag gick in på Nex Yorker, dumt nog för jag vet att jag alltid hittar massor jag vill ha där men så gick jag in i alla fall, och det första jag ser är ett bar as snygga baggiejeans. Det var snart två år sen jag köpte mina förra baggie så jag har länge tänkt köpa ett par nya. Nu råkar det dock vara så att jag inte alls behöver nya byxor. Men när jag ser dessa baggie och dom dessutom nästan är i min storlek, blir jag ju bara tvungen att prova. För stora men fan vad snygga. Så jag slog till och köpte.
Hade dessutom tur. Dom hade kostat 399 kronor men var nu nersatta till 199 kronor, det är ju ingenting =)




♥ Jeans- New Yorker- 199 kronor (ord. pris 399 kronor)


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Liene

sv: Din blogg verkar bra:) god jul och gott nytt år på dig med!



Snygga, snacka om tur!

2008-12-22 @ 23:42:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0