ny design


Jusste, vad tycker ni om den nya designen?


Skicka en puss (?) (a)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Just Picture It ?!

Med bilder och text guidar jag dig till

BÄSTA FEST-SMINKNINGEN!


Ta dig gärna en kik, vore kul att få kritik och åsikter över vad du tycker! :)

ha det underbart! pussar.

2008-12-23 @ 14:25:00
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Anonym

du viker i princip ut dig ..

2008-12-23 @ 15:04:14
Postat av: issa

Anonym: OOOOJ GJORDE JAG DET!? VAD SKA MAMMA SÄGA!? ?! ASSÅ NÄR SKA DIN TRÖGA HJÄRNA FATTA ATT ORD FRÅN ANONYMA INTE KOMMER LÄNGRE ÄN FRÅN DIN KÄFT OCH SEN FÖRSVINNER DOM!

ditt jävla cp, helt sjukt att du fortfarande håller på! Jag fattar att du är jävligt avundsjuk på mej, men lilla äckliga idiot, du kommer aldrig kunna trycka ner mej!

2008-12-23 @ 17:21:43
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar känna dig ganska kränkt, annars skulle du inte reagera så starkt. eller lägga tid på att bry dig. men det var ingen förolämpning, men du bad om åskiter, och jag sa vad jag tyckte. jag tycker det framstår ganska tydligt vad du vill visa, och vad du vill att folk ska tycka om dendär bilden. och det är inget konstigt med det. sa som sagt bara vad jag tyckte.

tack för att jag fick ett helt inlägg:)

2008-12-23 @ 19:27:54
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: issa

Anonym: Haha nej folk som dej irriterar mej bara. Och ni kan verkligen inte kränka mej på något sätt. Människor som dej är sånna jag garvar åt.

Det är synd om dej, tyckte du behövde lite uppmärksamhet för du verkar ju inte få tillräckligt ditt jävla mobboffer

2008-12-23 @ 20:07:50
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0