min tatuering




Hej, idag var jag ju och gjorde min tatuering! 
Jag blev riktigt nöjd, tänkte visa lite bilder från studion. =)






Angående smärtan kan jag säga att det enda man tänker på när man ligger där är att man aldrig ska utsätta sej för det igen. Och att det känns som att man skär i huden med en kniv är definitivt ingen lögn.
Jag låg där i nästan en och en halv timme och efter ett tag ska man ju domna bort lite grann, jo visst, men det är så lite att man knappt känner någon skillnad. Jag skulle mer uttrycka det som att man vänjer sej vid smärtan så man lär sej på något sätt att inte tänka på den och att bara stå ut. Så här efteråt ångrar jag mej ju inte, men när man ligger där vill man bara därifrånn. Jag satt dessutom gränsle över stolen så efter ungefär 40 minuter började det värka som satan i benen också, men det var bara att stå ut för det var lika mycket tid kvar.
Nu är jag i alla fall jättenöjd =D

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: A

du kommer ångra dig så mycket.

2008-12-02 @ 17:00:23
Postat av: A

du kommer ångra dig så mycket.

2008-12-02 @ 17:00:28
Postat av: Emma

Sjukt fin :D<3

2008-12-03 @ 20:29:29
URL: http://slemmaaa.blogg.se/
Postat av: issa

Emma: tack =D kul att du tycker det

kraaam

2008-12-04 @ 13:29:51
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: issa

A: Japp så säger alla avundsjuka. Kan inte hjälpa att jag börjar bli beroende av nålar, om du är rädd för att göra det är det ditt problem.

Vill du ha ett tips?!

Det finns rätt billiga tatueringar i tuggummin, kostar typ 1 krona, testa det ;)

2008-12-04 @ 13:31:06
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: a

HAHA NU VAR DU ALLT ROLIG.

2008-12-05 @ 21:55:57

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0