min lördagkväll



Jusste, det där var ju bara en del av lördagen.
Jag var i stan större delen av dagen sen åkte jag och köpte dom sista ingredienserna till lussebullarna och sen när jag kom hem gick jag och köpte en sallad från pizzerian och så blev det en film som jag fått i en tidning. Det lustiga är att jag velat se den så länge, och så pratade jag och Carre om den häromdagen och som en riktigt slump säljs den plötsligt med en tidning.
"Prime" på engelska, svenska titeln är "nära och kära". Jättebra film inte alls speciellt förutsägbar faktiskt. Romantiska filmer brukar ju vara det, jag försökte lista ut slutet och jag hade riktigt fel.
Det var ganska äckligt hur mycket i filmen jag kände igen från mitt och Carres förhållande. Vi pratade om det sen när han kom hem till mej för att hjälpa till med lussebllarna
en bild från förra gången vi bakade lussebullar

Den här gången har jag inga bilder från vårat lussebak mitt i natten men mina gamla bilder visar ju ungefär hur det såg ut.
Efter lussebaket gick vi hem till min mamma och sov där. Hon fyllde ju år idag så jag ville gratta henne på morgonen.

Så såg min lördagkväll ut.
Hoppas eran var kul den med

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0