min jul

Nu var min julafton i princip slut för den här gången. Och för sej ska jag ju fira jul hos pappa imorgon.
 Här är mina julklappar som jag fick av min mamma, storebrorsa och moster:





♣ Enkelbiljett till Tallinn
♣ Alla sex and the city serierna
♣ Träningstopp
♣ Presentkort SF- laddat med 400 kronor - tack brorsan
♣ Underbar parfym från JLo
♣ Grymt fint halsband- Tack moster
♣ 1000 kronor i kontanter till Estlandsresan
♣ Pussel- mamma vet ju om mitt och Carres pusselprojekt


Kalla mej bortskämd som fick allt det här, men jag har en mamma som är helt extrem när det gäller julklappar. Jag trodde att jag bara skulle få resan till Estland, det var lixom det vi kommit överens om, men min mamma har tre barn och vill vara rättvis så hon var tydligen tvungen att köpa mer, så gullig hon är. Tack mammi :)

Sen måste jag bara tipsa alla er tejer och killar också för den delen. Skynda er om ni vill ha JLo- parfymen för den säljs bara under julen! Och den luktar sjuuuuuukt gott!! Man måste bara ha den, klart jag säger så som har dom flesta av hennes parfymer =P

Men helt slut är det inte än, imorgon ska jag fira jul hemma hos pepp och då får jag mer julklappar :) Usch var bortskämd jag känner mej!

Kan inte ni berätta lita vad ni har fått så jag slipper sitta här och titta på alla hundralappar som lagts ner på mej!

Kramar och God jul

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Becca

Oh!Jag vill också ha sex and the city boxen!!!

2008-12-26 @ 20:21:35
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0