mammas födelsedag

I morse hade jag ställt min alarm (på mobilen) på 07.15.
När den ringde ställde jag om den till 08.00. Tänkte att mamma ändå vaknar vid 9-tiden så vad ska jag upp klockan 7.15 och göra.
När klockan ringde nästa gång gick jag upp, värmde två lussebullar och gjorde en kopp varm choklad. Sen tog jag hennes present och gick upp på övervåningen.

När jag var liten kom mina föräldrar och syskon alltid in och sjöng på morgonen.
Hade ni också så?
Dom hade alltid med sej en ostmacka och varm choklad eller vanlig mjölj. Vissa år filmade pappa.
Det slog mej häromdagen att jag inte hade så många presenter till mamma och ingen har sjungit för henne på 7 år så jag tänkte att det kunde vara en present i sej, och det var det också. Mamma blev jätteglad och framför allt jävligt överraskad när jag kom in och sjöng klockan 8 på morgonen en söndag.


Inslaget i paketet låg i alla fall dne här boken.
Den har sålt så bra och jag känner flera stycken som har läst den och sagt
att den är bra. Mamma har läst "Såld" och den här verkar vara något liknande.
Dessutom ville hon träna upp sin engelska lite så när jag hittade den här boken på
engelska var jag bara tvungen att köpa den.

Glad blev hon i alla fall, och det var ju huvudsaken =).



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0