Lussebullar med älskling

Hej. Nu är jag hemma igen. Tänkte skriva lite om helgen, precis som jag lovade.
Börjar med i fredags, då jag och Carre hade planer på att baka lussebullar hos mej, men andra saker kom emellan.

I fredags var jag inte i skolan på hela dagen. Lite senare på eftermiddagen åkte jag till stan för att köpa nya örhängen till mitt öronbrosk. Efter det gick jag på Carres tåg och så åkte vi hem till honom. På bussen på väg till homon blev jag av med två busskort, min kajal, mina nya örhängen och 290 spänn.
Jag var inte speciellt glad efter det. Så resten av fredagskvällen gick åt till att Carre fick sitta i telefon och prata med olika människor på SL och Polisen.
Allt slutade med att vi tillslut åkte hem till mej och det enda vi hade då var en kod för att få ut en polisanmälan som jag ska visa upp lite här och var för att få tillbaka åtminstone ett busskort. Jippie!
Av grejer som är värda tillsammans runt 1100 kronor, får jag KANSKE tillbaka ett busskort som inte är värt någonting eftersom det går ut om en vecka.

Vi åkte som sagt hem till mej i alla fall. Vi köpte dom ingredienserna som saknades till lussebullarna, som vi ändå ville baka. Och vi kom hem till mej runt 21.30 och började baka vid 22.00. Blev rätt sent men dom blev goda i alla fall, och jävligt stora.
Här är lite bilder från kvällen



Carre satsade på att göra ett riktigt konstverk...



Medan han skrev mitt namn i lussebullsdeg och gjorde om hjärtat efter namnet 3 gånger gjorde jag....?



Behöver jag ens förklara??

Kul hade vi i alla fall. =) Och det är ju det viktigaste



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0