jullovet

Jusste ja. Det är tisdag, vilket innebär att det bara är onsdag, torsdag och en kort fredag kvar i skolan.
Sen är det ett jävligt långt jullov. =)

Kan redan nu säga att jag ska ta det lugnt i början, sova, slappa, sova och slappa mer. Den 26:e december åker jag nämnligen till Estland med älsklingen. Det är precis innan nyår, och jag kan säga att tycker ni att det är tufft i Sverige under nyår, så är det ingenting emot Estland.
Det ryktas att det handlar om att hålla sej vaken i ungefär 2 dygn under nyår.
Så japp, jag tänker ladda upp ordentligt.
Parallellt med allt sovandet ska jag försöka ta mej iväg till gymmet för att träna bort alla kilon lussebullar jag äter i veckan.
Jag har redan bakat 3 satser och dom är slut, *fy mej*

Anyway.. ska i alla fall försöka blogga så mycket jag bara kan innan jag åker, dock kommer det inte bli ett enda inlägg från landet på samma breddgrad som Stockholm.
Nej, vi kommer har fullt upp dygnet runt. Till min, hmm, ... någonting, verkar det som att det är fullt schema från stunden då jag kommer dit till stunden då vi lämnar Tallinn.

 
Hur som helst, just nu ska jag röra mej mot soffan till Carre och Titanic

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0