julaftonskväll

Ni får inte tycka att jag är en no lifer för att jag bloggar på julafton, men jag har ju lovat att jag ska blogga när jag har tid och ärligt talat julafton är ingen överdrivet speciell dag för mej.
Jag och min familj firar det ett tag och sen blir allt som vanligt igen. Problemet är bara att varenda jävel sitter hemma med släkt och familj så ingen kan träffas, så då sitter jag här.

Jag tänkte faktiskt försöka göra något vettigt snart, vad sägs som att packa klart til Estland?

Imorgon ska jag träffa Sara och sen är det ju julafton hos pappa, så då har jag inte tid att packa.
Och sen åker jag ju, så det är nu eller aldrig... *lääskigt*
haha.
Nej men det kan vara ganska skönt att bara vara hemma. Klockan är 20 och jag har en hel del jag ska göra faktiskt.
Snart är det dags för en dusch i alla fall..



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: victoria

sv: Ja, de är grymt snygga haha :) de är köpta på Dinsko och kostar 450:-



Men jag tror det är många som är intresserade av de, för de tog slut jättesnabbt :)

2008-12-24 @ 21:27:36
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: nordqvist.cc - Fotoblogg

Hejsan!



Ser att du lånat en bild från mig i inlägget.

Ser gärna att du skriver att det är min bild och länkar till min blogg.

2008-12-29 @ 23:03:02
URL: http://www.nordqvist.cc

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0