Jennifer Lopez bästa dofter

Som jag nämde i förra inlägget, har jag ju dom flesta av Jennifer Lopez parfymer. När jag skrev det kom jag att tänka på att jag kanske kunde tipsa om dom. Vissa har ju extrema problem med att välja parfym, jag var en av dom förut. Men har man hittat sin favorit serie så följer man ofta den.
Jag har Jennifer Lopez, dock drar jag ut svängarna ibland och förra gången slog jag till på Naomi Cambell's At night. Det var ett riktigt kap må jag säga, enda riktiga nackdelen är att man blir så kär i doften att man tar slut på den väldigt snabbt.

Hur som helst tänkta jag tipsa om Jennifer Lopez dofter. Dom allra flesta är mycket söta. Om jag ska beskrva dom med 3 ord skulle jag väja: blomma, godis och Issa (för det är så jag lukter =P) ,så för er som föredrar dofter åt det starkare hållet är Lopez helt fel.



Sen finns det två dofter jag inte alls är nöjd med



Den första luktar, enligt mej, tvål och inte alls speciellt gott. Det beror väl på att jag är en sån person som föredrar söta och heta dofter. Nogt är jag rätt bladat trots allt. Jag varierar gärna mellan sexigt och cute. Men nej "Glow" är inte min grej. Den hörgra, "Deseo" har en otroligt fin flaska, men jag minns att jag blev lite besviken på doften.
Den luktade gott, men den var efterlängtad och reklamen hade gått ett tag, så jag tror att jag förväntade mej mer.
Det var visserligen ett tag sen, så jag vet inte vad jag tycker nu, men den är definitivt värt att stann och lukta på när man ser den, men leta inte.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Beata

Hej, kan inte vi följa varandras bloggar via bloglovin? (:

2009-05-22 @ 16:11:10
URL: http://bbaaabe.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0