fika med sara

Idag var jag ju som sagt och träffade Sara i stan. Redan när vi kom dit hände den första grejen.

Jag och Sara kom till stan, hon vill köpa nya smycken. Det hade hon sagt redan igår. Som tur var fick hon min julklapp innan vi hade kommit till affärerna för då fanns det ju ingen risk att hon skulle köpa likadana örhängen som jag hade gjort.
Sen kommer vi till Drottninggatan, och först då börjar vi reagera.

Jag: Sara man kan gå helt rakt här, det bruakr man inte kunna...
vart är alla människor
Sara: jaa, vart fan är alla
Jag: Fast lite folk är ju här..
Sara: Issa, allt är ju stängt.
Jag: Vad gör då alla människor här?
Sara: Men Issa, det är ju inga människor här
Jag: Nej, vad kontsigt när allt är stängt... Men Sara, vad fan gör vi här då?

Fan vad jag garvade, hur kunde vi vara så dumma att vi tror att man kan shoppa på juldagen haha.
Nej det blev det inget med, istället bjöd Sara mej på fika. Det var i alla fall öppet. Så vi gick till ett fik och sen satt vi där i typ två timmar.

Tog lite mysiga bilder därifrån


Kolla vad söööt hon är! Och hon är bara min brud, ge fan i  henne

kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0