dags för nytt pussel

Hej. Har nyss kommit hem från skolan och nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och käka eller strunta i det.
Trodde att jag skulle få träffa min kära pojkvän idag men, nej tydligen inte =/

Så istället ska jag mysa i soffan helt ensam. Tänkte försöka kolla upp alla kläder som jag vill beställa och försöka kolla om min ekonomi håller för allt och sen ska jag väl kolla på en film eller så.
Haha jag vet att jag är helt filmgalen men vad fan, det passar perfekt när man är as trött och inte vet vad man ska göra. Dessutom har jag ett brett utbud av filmer så det finns filmer för alla lägen.

Jusste, den måste jag ju följa upp allt med pusselbyggandet. Berättade ju att jag och Carre höll på att bygga pussel. Och för typ, en vecka sen, om inte mer, blev det klart =).
Haha jag vet att vissa kollar på oss och tycker att vi är as konstiga medan andra tycker att vi är as gulliga.
Men det är faktiskt ett tips till er som har kille och nästan alltid bara sitter hemma och tråkar tillsammans. BYGG PUSSEL! Tiden går fort, man umgås, man gör något istället för att bara sitta där, man kan snacka samtidigt. Och köper man godis och läsk och sätter på lite bra musik och lägger till lite andra detaljer, vad man nu kan komma på, är det plötsligt inte specillet konstigt längre.

Så här ser det i alla fall ut nu ...



... eftersom vi båda har problem med att försöra det och lägga tillbaka det i lådan ligger det bara här =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0