dagens stress

Hej. Idag har jag inte riktigt tid att blogga. Jag måste nämnligen ut i dag igen, för att hitta en julklapp åt pappsen.
Fan säger jag bara.
Jag orkar inte hålla på och göra mej i ordning och gå ut för att enbart köpa EN julklapp!
Men men, jag som hade hoppats på en hemmadag med mycket bloggande och film, men nej.
Jag måste ju börja kolla på vad jag ska packa till Estland också.

Jag har ju inte tid imorgon och den 25:e är sista dagen att packa, det är lika bra att jag börjar lite idag.
Och klockan är redan 1. Herregud hur ska jag hinna med allt?!
Sorry alla läsare men bloggen är inte prioriterad idag. Om jag hinner, kommer jag blogga massor ikväll och då kommer nog nästa del av Novellen också

Ha en bra dag
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0