Borren

Det var ett tag sen jag tipsade om ställningar, jag är fortfarande på dom där killen är över tjejen, så är du en tjej eller kille som föredrar sånna ställningar men har taskig fantasi numera, kommer ett tips till dej.



I Borren ligger tjejen på rygg med båda benen runt sin kille . Trots att den är väldigt lik missionären ger de upphöjda benen en bättre vinkel och en mer intim känsla.


Borren


Borren är helt enkelt ett bra första steg för att komma bort från missionären och uttjatade startpositioner


Extra
Ha en kudde under rumpan för att komma upp en bit.


Loveugars betyg (0-5)

För Tjejer
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 1,5
Njutning: 4


För Killar

Bekvämlighet: 4
Svårighet: 0,5
Njutning: 4,5


För Båda

Intimitet: 5
Penetrationsdjup: 4,5
Penetrationsrörlighet: 4


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 23:05:28
URL: http://www.jessi.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0