till Herkess

Hej här kommer lite svar till dej som anger ditt namn som Herkess. Dessvärre har jag blivit avstängd från playahead för en tid framöver så svaren kommer här istället.

För det första är svaret på frågan , nej, det måste inte vara playboy bunny på linnena, jag har själv valt det trycket för att jag tycker att kaninen är otroligt söt och det har ingenting med vad den står för att göra. Självklart är det på det sättet som folk tolkar det när dom ser mej men jag har lärt mej att strunta i andras åsikter.
Om du önskar ett annat tryck går det givetvis att ordna ; )

på fråga nummer två angående novellen är svaret att det är långt ifrån allt. Novellen kommer att byggas upp i delar och alla delar samlas i en och samma kategori så att det ska vara enkelt att läsa delarna som man har missat.

Har du fler frågor är det bara att skriva en kommentar ; )

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-08-18 @ 23:25:39
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du blivit avstängd?

:P

2008-08-19 @ 16:55:41
Postat av: issa

Astronauten: tack så jätte mycket =)

kram

2008-08-19 @ 17:10:20
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: issa

Anonym: Jag har blivit avstängd av anledning att jag har spridit reklam. Men jag är tillbaka om en månad igen ;)

2008-08-19 @ 17:11:05
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0