till anonym- sånna som dej garvar jag åt idag..

Anynym: Tack för alla söta små kommentarer som du skickar då och då.
Orden du använder bevisar bara brist på ditt eget självförtroende, att du återkommer till min blogg hela tiden bevisar bara att du har något äckligt intresse av mej och att du dessutom kommenterar mina gamla inlägg bevisar att du är intresserad av mej och mitt liv på ett helt annat sätt än jag vill att du ska vara intresserad av mej på, och att du kommenterar hur min kropp ser ut skrämmer mej något. och sen att du dessutom anger ditt namn som anonym tyder på att du skäms för att visa ditt riktiga jag utåt.

Jobba på det och tillslut kanske du blir precis lika lycklig som jag är. Jag har världens bästa kompisar och en underbar pojkvän, som stöttar mej i alla lägen, jag älskar mitt liv och jag är stolt över den jag är. Mej kommer du aldrig kunna knäcka hur du än försöker, dessutom har jag redan fått höra saker som dina små kommentar inte ens är i närheten av.
Sånna som dej garvar jag åt idag!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mia

Orka folk som inte ftår för vilka det är och vad de tycker..

2008-08-06 @ 19:29:45
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Lizette

good jobb!

ska ej lyssna på vad folk snackar om..

de mesta som kommer ut är crap

2008-08-10 @ 18:13:44

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0