Jag och Sara på taco bar



Hej. Idag tänkte jag blogga lite igen. Det var ju ett tag sen. Men shit jag kom verkligen inte på något att skriva.
Idag tänkte jag, till allas glädje, skriva en ny del på novellen.

Sen hände det en rätt jobbig grej i skolan igår. Dessvärre tänker jag inte avslöja något för det får ni läsa i novellen. Om jag skulle berätta vad som hände igår skulle ni inte få samma uppfattning om hur jobbigt det var för mej, som ni skulle få om ni har läst min novell innan. Därför väntar jag.

Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge säger man. Nu vet jag inte hiur "gott" det här var, inte speciellt kul för mej i alla fall =/.

Anyway, nu byter jag ämne. Trots att klockan bara är knappt kvart över 3 har jag faktiskt hunnit med en del idag.
Först vaknade jag och älsklingen hemma hos mej imorse. Jag var otroligt seg men tillslut gjorde jag mej i ordning i alla fall. Sen träffade jag Sara på Brommaplan . =D
Gaaah I love den bruden. Hon är så skön på alla sätt. Fast när man kommer till att prata om mitt och älsklinges lyxa mysliv tillsammans, är hon inte alls speciell intresserad. Då får man snacka med Bibbi istället =P.

Jag och Sara åkte till Hötorget för att fika. Men det blev Taco bar istället.
Inte helt fel det heller.





Mee and my bruudish <3

                  =D








Ha en bra dag
Hugies // stuumpan

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SARA!!

hahahaha, jag älskar dig!! <3

2008-08-30 @ 15:40:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0