jag är satsen mamma borde svalt


en novell av Isabell I
en sann berättelse



I den här kategorin tänker jag skriva en berättelse om exakt hur mitt liv har varit. Vissa av er har sett delar i min blogg som handlar om en del saker jag har blirvit utsatt för, men istället för att skriva om det lite här och var tänkte jag skriva en hel novell i delar om mitt liv. Jag har dock valt att lämna en del bitar utanför, av olika anledningar. Dels för att jag tycker att det är lite väl personligt men också för att jag inte tänker bli anmäld och stämd för förtal för att jag skriver om en händelse som inte riktgit är lämplig att blotta över internet.

Det vore kul om så många som möjligt läste alla delarna, för då slipper jag alla kommentarer om att jag ska sluta tycka synd om mej själv osv. Skriv också gärna en kommentar om du känner att du har lust med det.
Men en sak bara innan jag börjar: - Jag tar ingen skit så ge fan i att skriva massa idiotiska kommentarer, jag raderar dom bara ändå. Orka lägga ner tid på det !


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Herkess

Ähmm,



Är det hela eller? Om inte (vilket jag inte tror), var finns resten?

2008-08-17 @ 22:32:03
Postat av: Marika

Du är underbar!!!

2012-08-26 @ 14:20:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0