full dag

Och så sitter man här inatt igen. Det är ju helt sjukt att det ska vara så svårt att sova.Som vanligt ligger älsklingen och snarkar.
Och trots att det varit en minst sagt händelserik dag, så kan jag fan inte sova.

Idag har jag varit med Sara i stort sätt hela dagen. =) Efter ett antal timmar hörde min ex kompis av sej och mådde skit... igen.
Hon vänder sej alltid till mej när hon mår skit men frågar sällan hur jag mår, rätt? fel? tja den saken kan ju diskuteras.
Anyway, det hade hänt lite skit med henne och strax efter att vi hade lagt på började Carre tjata om att han saknade mej. Så bestämde mej för att åka hem.
När jag kom hem till älsklingen hade han lagat mat och grejer. *cute*

Sen kollade vi på American pie- Band camp  som gick på 6:an.
Någon mer som såg den?



Nu ska jag försöka sova igen.

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: T

Japp jag såg den ^^

2008-08-13 @ 20:31:06

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0