Dagens shopping

Hej sötnosar
Idag var det den första normala dagen i skolan.. eller en så normal dag i våran skola som den kan bli.
Efter skolan blev det som vanligt lite shopping för min del, och för att inte glömma, träffade jag ju såklar älsklingen. Först käkade vi på Taco bar i kungshallen. Sen var det dags för min "dagens shopping".
Den här gången gick pengarna till Mango.

Här är vad jag kom hem med idag.



♥ Vit kofta- Mango- 300 kronor
♥ Svart kofta- Mango- 250 kronor

Imorgon tänkte jag ha den svarta koftan, så då kan jag visa bättre hur den ser ut. Definitivt en buy!
Nu ska jag börja göra mej i ordning till träningen

Ha en bra kväll

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0