beställ mina egendesignade kläder

Hej
Jag har nu fått ett antal förfrågningar angående att köpa kläderna som jag designar.
Jag har funderat på det ett tag nu och bestämt mej för att i alla fall testa det.

Så här kommer det gå till.

♦ Om man är intresserad av att köpa ett eller flera av mina plagg skiver man ett mail till mej med överskrifteninlägget där man såg plagget man vill ha. Vi tar ett exempel. Det första linnet jag kom ut med är det rosa med en playboy kanin på magen, överskriften är Playboy. Vill man ha det linnet skickar man helt enkelt ett mail till mej med överskriften playboy.

♦ Efter det hamnar man i en kö, längd beroende på hur stort intresset är. Så fort jag ser mailet kommer jag att meddela vilken plats i kön du har. Så fort det är din tur skickar jag ett mail till dej

♦ När du fått mailet kommer du att föra över pengar till mitt konto och så fort jag ser att jag fått pengarna sätter jag igång med det plagget du beställt.

Kan verka komplicerat men det är det inte. Priser och så är inte klart än men om ni tycker att det här verkar vara en kul idé kan ni väl skicka en liten kommentar så jag ser ifall någon är intresserad.

om ni är intresserade av att beställa så skicka ett mail till [email protected]


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

as bra ide ju :) Du gör ju jättefina grejer, jag blev helt kär i det där linnet med dragkedjan :D

2008-08-10 @ 20:32:59
URL: http://slemmaaa.blogg.se/
Postat av: issa

emma: gud vad kul att du tycker det.

fritt fram att beställa =)

kram kram

2008-08-10 @ 20:40:35
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, jag ska göra det när jag har pengar :) är rätt fattig just nu :/ haha :P <3<3

2008-08-10 @ 20:46:34
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0