torsdags

I torsdags fyllde jag år, om det fortfarande finns dom som inte har fattat det än.
Den dagen tillbringade jag, som ni säkert har förstått, på sjukhuset.
Jag kan ju inte säga att det var den värsta födelsedagen i hela mitt liv för det var det inte.
Bästa vän var på plats och när hon är det behövs det inge mer för att man ska känna att det är värt all smärta som man bara låg och väntade på.
Visst, smärtan var förjävlig, men värre saker finns ju.

Samma dag fick jag lite presenter av mamma. En riktigt dyr foundation, playboy kläder men i huvudsak en tatuering.
Äntligen är det dags och jag tror att det blir av nästa vecka =)
Om jag har tur =P



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar - tävla gärna här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin lördag!

2008-04-12 @ 16:36:43
URL: http://natalieb.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0