sjuk

Idag är jag hemma igen. min hosta har blivit värre igen =( .
Om jag orkar ska jag lite senare ta mej till stan och kolla på tatueringar och sen kanske boka tid för att göra en =) det blir i alla fall jävligt nice.
Jag kom faktiskt nyss hem från vällingby centrum också. Dom säger att man ska vara hemma och ta det lugnt när man är sjuk, men det där har jag nog aldrig riktigt fattat, haha.
Jag var i alla fall tvungen att köpa några små grejer.
En ny deo, nattbindor (efterom att jag inte får använda tampong just nu), ett linne och skosnören.
Jag tänkte nämnligen experimentera lite med ett linne, till festen på lördag.

Carre har lovat att hitta en bra fest till mej till på lördag, får se om han lyckas. Massa sprit erbjuds i alla fall =)
Tänkte som sagt fixa till ett linne tills dess, får väl se om det blir bra.
Bilder kommer i alla fall.

Nu ska jag gå och göra lite te och kolla på film


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0