playboy

För någon dag sen skrev jag att jag hade köpt ett rosa linne som jag skulle experimentera lite med. Nu är linnet äntligen klart, efter mycket slit och sura miner. Men envis som jag är, ger jag inte upp för det och tur var väl det för snyggt blev det =)

image484image483

Före                                                                      Efter


image485image486

image487image488
image489

Så vad använde jag till det här?
♥ Rosa linne- H&M typ 60 kronor
♥ Skosnören- 40 kronor
♥ Speciellt papper för trycket- pris = okänt
♥ Svart textilfärg- ca. 80 kronor
♥ Öljetter- 60 kronor
♥ och slutligen tygsax och symaskin

Man hade ju förmodligen kunnat köpa ett färdigt någonstans, men vad hade man behövt betala för det? 500?
Kanske inte riktigt men något liknande. Plus att det är roligare att göra det själv.
Nu ska jag plugga till mitt so prov som jag har imorrn.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0