new life

Ytterligare ett tag sen jag skrev. Vet inte, fler har säkert märkt att blogg.se inte har funkat de senaste dagarna. Men nu funkar det igen =)

Okej.. men under dom här dagarna har mitt liv förändrats rätt mycket. Lovet är till en början slut och det är ju ett helvete i sej. Henning och jag har gjort slut och jag träffade en annan kille som inte heller var bra. Nu satsar jag på att förnya mitt liv ytterligare lite. Snart är det dags för aborten, den 10:e mer exakt, också min födelsedag. Kul!
Efter det blir det andra bullar! =P

Satsar på kompisar, singel och att helt enkelt leva livet. Inget mer snack om att jag har varit med fucking henning i helgen och att vi har kollat på film.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0