med carre

Igår kunde jag då inte heller skriva några inlägg i bloggen för då var jag hemma hos Carre större delen av dagen, hela kvällen och hela natten.
När jag kom dit hade han förberett en liten present till mej, eftersom jag fyllde år i torsdags men han hade ingen möjlighet att ge någon present då.
Jag sa till honom att det inte behövdes någon present men han envisades med att överraska mej ändå =)

image478


Grymt gulligt i alla fall.
I det lilla fina kuvertet låg det ett armband btw. =) Självklart har jag bild på det med
image479


Jaja.. nu ska jag börja fundera på vad jag ska göra ikväll. Om jag ska ragga fest någon stans eller ligga hemma och slappa framför tv:n.
Det blir nog film när jag tänker efter för jag är sjuk, har lite feber och hostar precis hela jävla tiden.
Hoppas det går över snart


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0