lördagen

image498


Så var den mysiga helgen slut. Jag ska snart till skolan tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg först.
Tänkte berätta vad jag gjorde i lördags. Fredagen vet ni ju allt om. Jag och min älskling kollade på film och slappade bara. på lördagen pluggade jag till mitt prov som jag har idag. Carre förhörde mej och sen kollade vi väl mer på film tror jag. Sen kom malin över en snabbis också. Hon hade lite problem med din kille, som vi idag mer kallar hennes ex.
Anyway, hon var hos oss ett tag innan hon skulle tillbaka till sin kille. Fast vette fan hur det blev sen eftersom idioten föredrog flaskan framför henne. När hon hade gått var det bara jag och carre igen.
På kvällen tog vi två filtar och några ljus och gick till en av ängarna i vårat fina Nälsta. Och sen la vi oss där och kollade på stjärnorna. Vi låg där i typ en timme sen började vi frysa, så då gick vi hem och sen låg vi i min säng någon timme och snackade innan vi somnade.
image499


Ha en bra dag ♥

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0