it's called bad luck

Okej för att gottgöra er tänkte jag nu börja med att skriva några inlägg så att alla har något att läsa när ni vaknar en hyfsat tråkig söndag som denna.
Vart tog det fina vädret vägen? och våren som bara plötsligt slog till?
Tja det ryktas att det ska bli regn ett tag nu, så då var det bara att ta fram jeansen och mjukisarna igen och lägga bort shortsen ett tag.

Anyway..

Jag börjar där jag slutade, vid myset på tacobar med min älskling.
Det var ju där vi bestämde oss för att vi skulle bli tillsammans ett mer speciellt datum än bara en tisdag (ni som läst dom tidigare inläggen fattar nog vad jag menar i alla fall). Det blev ju då fredag den 18 april. På fredagen träffades vi på centralen för jag skulle köpa ett par jeans.
När vi senare skulle hem till honom och går upp på perrongen till pendeln mot Södertälje, vem ser vi då?!
Ingen mindre än henning, om ni minns honom, mitt ex !

Han såg oss, jag såg honom och carre fattade absolut ingenting, speciellt inte när jag började dra honom åt ett helt annat håll. När jag berättade att mitt ex stod där ville carre först slå honom, eftersom han anser att henning har behandlat mej illa. Som tur var lyckades jag hindra det hela och sen kom tåget. Självklart hamnar vi i samma vagn som henning och carre kan helt enkelt inte bara låta bli att sitta och glo på henning hela resan. Jag vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag hade låtit carre gå och sätta sej framför honom.
Är det det som kallas ödests ironi eller? eller kanske bara bad luck.
Kul var det i alla fall =P


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0