Henning släng dej i väggen, Carre is in the house

Jusste, har ny älskling btw.
Den här kategorin var inte nerlagd speciellt länge, haha. Den här gången är han bättre, snyggare, roligare, gulligare, mer underbar, mer av allting, helt enkelt jävligt mycket bättre.


Henning släng dej i väggen, Carre is in the house!

image480


Riktigt ögongodis är han i alla fall ! Jag har massa fina bilder på honom, som jag kommer sukta er med då och då, haha.
Vi träffades fredagen den 4:e april, men vi blev inte tillsammans då. Eftersom jag envisas med att bli tillsammans på en speciellt dag tänker vi göra den kommande fredagen till en speciell dag och sen efter det tala om oss som tillsammans. Men lixom tjejer ni förstår väl mej lite i alla fall?!
Är det lixom kul att bli tillsammans med någon på en fucking tisdag?! ?! ?!
Tycker inte jag i alla fall.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Li

Haha jag älskar din blogg så jag har kikat igenom gamla arkiv och hittade det här inlägget. Jag och min pojkvän blev tillsammans på en tisdag men det var underbart att få gå ut med att vi var tillsammans ;)

Han gjorde så det inte blev vilken tisdag som helst :P

2009-11-06 @ 16:48:23
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0