födelsedag

Halloj, tyckte att det var dags att skriva igen nu.
Den här gången finns det massvis med förklaringar till att jag inte har uppdaterat denna söta sida, ingen speciellt bra.
Men jag har i alla fall varit upptagen med dels att ligga på sjukhuset, fyllt år och spenderat massvis med tid med kompisar och alla söta små flaskor med det goda innehållet.
Tyvärr går inte sådär jätte många procent av min tid åt till plugg... men vad fan .. hehe

Idag har jag i alla fall firat min födelsedag med pappa. Det känns alltid bra att få lite nya grejer. Fick bland annat ett nytt minneskort till mobilen (för ännu mer musik), ny kamera (alltid grymt bra att ha) och en ny hårfön med extra bra funktioner (eftersom att jag har smält ner min andra =P).

Jaja.. ska väl snart åka och träffa Carre.. eller något =P


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0