elgitarr is the shit

Jag känner att jag uppdaterar min blogg väldigt dåligt just nu men jag kan lova att snart kommer massa outfits- bilder, jag var och shoppade nyligen så mina fynd ska självklart få vara med och snart kommer också mer små berättelser om issas liv. På fredag är det andra helgen som singel, får se vad jag hittar på. Jag funderar på att vara hemma och ta det lugnt helt ensam, för första gången på 6 månader.

Men som dom som känner mej vet, blir det sällan som issa tänkt sej, inget säger att det kommer bli som jag har tänkt mej den här gången heller.
Funderar på att lägga lite tid på min kära pappa på fredag... kanske
Jag har dissat honom en jävla massa det senaste halvåret. Han har dessutom lovat mej att börja lära mej att lira elplanka (elgitarr med annat ord), vilket han själv är grym på. Eller nu vet jag inte riktigt hur jag tänkte, han kan väl dom flesta stränginstrumenten om man räknar borta alla olika fioler, vi snackar alltså gitarrer och olika typer med ungefär samma princip. Det är ingen idé att jag rabblar upp några namn på instrumenten för de flesta har inte en människa i hela Sverige hört talas om.

Själv inriktar jag mej nu som sagt på elgitarr. Efter att ha spelat akustisk gitarr i ett antal år behöver man lite variation. Elgitarr is the new thing.

Efter aborten blir det även en tripp till en tatueringsalong, nu har jag tyvärr glömt namnet, men det ska tydligen vara en av de bästa i hela Stockholm enligt kritik.
Det blir nog bra.
Nu ska jag plugga till ett no- prov som jag har imorrn.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0