älsklingens överraskning

Halloj alla sötbitar, sista inlägget för idag innan jag fotsätter planera valborg 2008 med min älskling.
Inget är bestämt än men jag vet att vad jag än gör kommer det bli grymt kul.

Jag berättade inte det förut men efter att jag städade hade jag tänkt överraska min älskling lite med att åka till honom och ta hand om honom lite eftersom jag har smittat honom med min jävla hosta. Jag berättade inte om mina planer tidigare, med risk för att han skulle kunna se det.
Han blev i alla fall jätte glad och han påstod att det var den bästa överraskningen han hade fått på länge.

Jag åkte till honom och sen när jag stod utanför hans port ringde jag honom och frågade om koden och han reagerade inte ett skit på att jag plötsligt ville veta den. Sen fick jag inte upp porten och då fattade han ju. Som tur var kom det någon snäll tant och öppnade så slapp han göra det, han hade inte så mycket klädr på sej så det var väl en jävla tur det.

Nu ringer han nog snart så jag ska gå och tvätta bort sminket och så.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0