tröttnar snart

Så nu har jag varit på träning igen, shit vad jag börjar tröttna.
Jag är aldrig personen som skryter, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Därimot har jag alltid varit rätt ärlig av mej* host* i alla fall på senare tid och nu ska jag vara ärlig och säga att jag mosar alla i min grupp. Det beror förstås på att jag har tränat flera år längre än dom men det är ingen förklaring, det är sanning men gör ingenting annorlunda. Jag vill byta grupp men chefen vill ha kvar mej, ingen vet varför och typ alla är imot det.

och vaför skriver jag då det här? totalt onödigt.
Dom flesta av alla som läser det här kommer tro att jag skriver det här enbart för att skryta om att jag utklassar dom i min ålder. Men så är det inte alls, långt ifrån. Ja ser aldrig ner på folk och jag tycker att alla är lika mycket värda, men ibland måste man också få klappa sej själv på axeln och för en gång skull säga:
- fy fan vad jag är bra, fan vad jag äger.
Man blir ju fett deppig av att se ner på sej själv hela tiden och alltid vara sämst. Men jag tröttnar snart och får inte jag byta grupp vet jag inte vad jag gör. Jag lever för mina träningar. Där har jag alla kompisar och där kan jag vara mej själv....
Grejen är bara den att alla mina kompisar är ett år äldre och råkade hamna i en annan grupp...
jätte kul så nu känner jag nästan ingen.... *LÖGN*
jag är översocial och känner redan nästan hela gruppen men det förändrar ingenting!

Så jag ställer frågan igen, vad fan var vitsen med det här inlägget?
vet inte, jag skaffar läsare på att hålla igång bloggen och jag hade lust att skriva.
Dessutom kommer hela sverige nu kunna se en del av mej som faktiskt är sann. Syns kanske inte på mina bilder där jag förmodligen ser ut som en liten blond babyprostitue men bilder är bilder. This is facts believe it or not, that´s not my buisness.
 
nu måste jag käka något.
100% mot min vilja men jag ska göra ett försök

See you tomorrow

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0