svenskarna har världens minsta snoppar

Shit vad tiden går fort. jag minns att jag skrev om förra gången jag hade den där fucking orienteringsdagen i skolan. Jag hatade det då och jag hatar det nu också.
Det var ett år sen och det var nästen det första jag skrev om i den här bloggen så jag kände mej nästan tvungen att skriva att jag har sprungit runt i skogen ännu en gång.
Fan det känns verkligen inte som att det var ett år sen. Tiden går fort när man har kul.

Så när det äntligen var färdigt och jag var helt slut i benen.     -Två killar lurade oss att springa fel väg tillbaka så istället för 5-10 minuter tog det 50 minuter för oss att ta oss i mål. Det var inte speciellt kul men visst skrattar man åt det nu.
Dessutom hamnade vi lite vilse och frågade en blind gubbe (med sånna där fula stavar) om vägen till ängen.
Han fattade inte vilken äng vi snackade om så vi visade honom kartan.
Då sa han att han var blind och inte såg kartan och så pekade han ut åt vilket håll ängen var.
Weird, jag kan fortfarande inte fatta hur han som är blind kunde ha koll på vilket håll ängen var när det finns tre stycken. okej att han kunde ha bra lokalsinne men... jag fattar ändå inte.    - gick jag med två killar från klassen. Vi snackade om lite allt möjligt. Det började väl med att vi snackade lite "skit" om en tjej i våran klass
Observera att jag endast tycker att skitsnack är sånt som inte är sant.
Trust me, allt vi sa var 100% sant!
Tja, det började med en komplett blandning bland samtalsämnen och slutade med "snoppstorlekar".
Fråga mej inte hur vi kom in på ämnet men jag tror att jag var boven.
Det slutade med att den ena killen blev så upprörd att han praktiskt taget var berädd att ta fram sin bara för att bevisa att den inte är speciellt liten.
Lite kul faktiskt.
Det sprack för honom när jag sa att svenskar har världens minsta snoppar och att alla svenskar är bögar för att dom är så dåliga på att ragga.
Haha ja det var väl dagens nöje. Lite omoget kanske när man tänker efter nu men fan vad kul det var på plats!

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ...

hahahhhahaha fjantigt , har du sett nån snopp nån gång elr? och vadå alla killar är bögar för att dom inte kan ragga? men gud, har nån kille ens raggat på dig nån gång? säkert en blind jävel..

2007-09-15 @ 14:19:08
Postat av: Emma

Men snälla, varför orkar du ens klaga? Har du inget liv eller? Och om du nu ska skicka din patetiska kommentar så kan du ju skriva med ditt namn och allt fast egentligen så behövs de ju inte det är ju bara att kolla upp din ip adress, du är inte anonym men de trodde du va din dumma jävel? :)

2007-09-15 @ 19:57:42
URL: http://empur.blogg.se
Postat av: issa

asså shit jag börjar tro att den där tönten som kallar sej "..." (to scared to use the right name) är groft intresserad av mej för vad jag än säger så vill jäveln veta mer. det här börjar bli läskigt. jag blir fan rädd snart. använd namnet i alla fall. säkert någon kåt jävel *ush*

2007-09-17 @ 16:52:27

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0