Söndagsshoppingen igen

Så hade jag ju lovat att sätta in bilder på shoppingen från i söndags!
Issa håller alltid vad hon lovar.


image206image207


Den rosa toppen finns ju redan med på bild en gång men för dom som har missat

♥ Den rosa toppen är från Gina tricot och kostar 149 kronor

♥ Väskan är från Wedins och kostar
349 kronor

(det vita är ju då prislappen som jag inte tog bort av någon anledning, och anledningen har jag jag ju nu för stunden såklart glömt bort, sånna saker händer)


Jag rekomenderar väskan btw.
Lagom storlek,
perfekta axelband för man jan ha väskan både på axeln och i armbågsväcket
Den är neutral så man kan fixa till den som man vill och på det sättet få den att se ut som en ny väska en gång i månaden ; )
den är billig
och dessutom är den inne i höst!!

Just buy it

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0