söndagsshopping

om några timmar är det dags att gå tillbaka till skolan igen =(
Åååh just nu önskar jag att jag kunde vara hemma en dag till i alla fall =P
men jag har väl inget att klaga på antar jag, jag ha ju varit sjuk i en vecka så.

Söndagen gick åt till att sova, snacka lite med nykomlingen Henning (gullig sak det där) och shoppa lite i Kista med bästis.
Det var aldrig meningen att vi skulle shoppa men har man 600 spänn på sej bara så där så är det klart att det blir lite grejer.
Hon frågade mej om jag ville hänga med till Kista och bara chilla runt lite. Hon har haft det så jobbigt på sista tiden, stackarn.
Det blev inte så mycket shopping men lite.
Typ mer som, en mascara, två tärningar, en topp, nagelgrej, någon typ av borste, skärp och så la jag undan en väska som jag ska köpa på tisdag, då kommer bilder på den.
Lite bilder på dagens shopping kommer så fort som möjligt men min bluetoth-enhet vill inte funka längre så jag kan inte föra över bilder just nu, ska försöka fixa det också.

Jaja ska väl försöka sova några timmar i allafall

Tomorrow

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0