Skarpnäck

Hi bloggers 22.05 lördagkväll.
Lite segt här men jag är så jävla trött så jag låter det vara så.

Kom hem för ett tag sen från Skarpnäck där mina kära vänner håller till.
Anton hörde av sej idag, det var storartat.
Han frågade vad jag gjorde!
*ooh my fucking god*
Det tog ett tag för honom att få fram det men tillslut så.
Så jag åkte till Skarpnäck och när jag hade varit med honom i kanske en halvtimme kom hans "syrra" Becca.
Haha aa jag vet jag fattar inte heller varför han springer omkring och skaffar sej massa syrror. Men jag antar att det är ett annat ord för tjej-jag-har-känt-väldigt-länge-och-som-betyder-lite-mer-än-vem-som-helst.
Aja hon var rätt nice faktiskt, det kändes som att vi hade en del gemensamt ; )

Några timmar senare kom UK och 3 killar och sen kom en kille på cykel *vad fan hette han, shit jag måste kolla upp mitt minne*. Gino och Fabbe skulle kommit några timmar tidigare men shit segare folk finns inte. Haha. Och varken Stig eller Hampus orkade ta sej någonstans överhuvud taget. Jävla lata.
*hmm, undrar vad dom hade för sej igår* =P
Aja det var väl det, sen åkte jag hem och käkade och här sitter jag nu.

Det var väl dagens story då, inte speciellt spännande men men.
Nu ska jag kolla efter lite kul grejer att sätta in i denna för tillfället händelselösa blogg.

Later guys

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0