Shopping i Solna

Idag har jag varit med mamma *tjoooohoo*
med andra ord kom hon för några dagar sen och sa att vi skulle fika och shoppa lite just denna lördag.
Jaha... slå ihjäl en hel lördag på att vara med mamsen känns väl lite tragiskt men ibland måste man göra även det. Faktiskt så var det inte så hemskt och dessutom så betalade hon för vissa grejer som jag köpte trots att hon inte skulle.
Nu ska hon snart på någon tjejmiddag så då tänkte jag passa på att smita ut en stund. KANSKE.
jag vet inte om jag orkar för jag har precis kommit hem från Solna och jag gick upp tidigt i morse för att ta någon jävla spruta. men om jag går ut ett tag tänkte jag åka till Kista och ta ett hål i örat som jag egentligen nästan tog igår, det var bara det att han som gör hålen var upptagen men om jag har tur har han tid idag så då tänkte jag att jag skulle kunna fixa det ikväll eftersom jag inte har något bättre för mej.
Men som sagt, det beror på om jag orkar.

Dessutom har jag ju lite nice plagg att visa upp här. issa byter nämnligen lite stil igen och jag tror att ni kommer gilla det.
Bilder som sagt, det kommer ikväll om jag lyckas fixa det annar kommer det om någon/några dag/dagar.

Well, until that moment...
Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0