magicnight

heej hopp.
Ännu en dag hemma, börjar bli lite tröttsamt nu men den jävla halsen vägrar sluta kännas som 1000 rakblad.
Jag som tycker att jag har varit så duktig och hållt mej varm och allt *host*
anyway. det var något jag skulle skriva men nu har jag glömt bort var det var =P

Fredag i alla fall, kul sätt att tillbringa den på det blir väl slappa lite eftersom att jag fortfarande inte är helt kry från min influensa. Kompisarna skulle visst ha filmkväll och bara umgås, kanske tittar förbi där eftersom att jag just nu känner mej jävligt socialt uttråkad. En vecka helt ensam hemma på dagarna och bara familjen på kvällarna knäcker till och med mej!
Issa need some lööööve here.
Så jag får väl träffa tjejorna lite och se vad som händer sen.
Jag kan ju alltid ta med mej kortleken och trolla lite, det som issa gör bäst med andra ord *hehe*
nej men nu när jag har varit sjuk har jag jobbat upp händerna lite, tyvärr är dom för små för att kunna göra tricken riktigt snygga men jag tror jag lyckas ganska bra ändå.

Kan väl värma upp lite ikväll med småtricken i alla fall. Typ fyllegrejerna som man aldrig ser efter några glas.
Haha. Aja nu måste jag städa mitt rum.
Senast jag städade det ordentligt var någon gång i början av december 2006 sen har jag bara småstädat lite grann.
och väskan som jag hade i England i juli har jag fortfarande inte packat upp.

That´s me, var sak i sin ordning ; )

Bäst att få det gjort

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

stackare =/

2007-09-21 @ 12:40:49
URL: http://hagensfinapojkar.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0