Lördagens outfit

Nu när jag ändå håller på kan jag ju ta lördagens outfit eftersom att jag faktiskt fixade bilder i lördags men sen gick det ju inte att ladda in dom.
Men det funkar ju att sätta in dom nu också



image210image211

Ni vet ju att jag är en mycket enkel person även fast jag ibland fixar till mina outfits så det tar flera timmar att ta av sej allting sen men lördag... lördag...
vem orkar ens hålla på så då när man vet att man ändå inte har något inplanerat?
Nej, lördagens outfits looks like this:

♥ Vitt linne H&M typ 49 kronor
♥ Stickad kofta Mango typ 250 kronor
♥ Mjukisbrallor Intersport typ 200 kronor
♥ vitt diadem Frida tidning

+ skor och skinnjacka


Det var väl typ det. Enkelt men helt okej, knappast fult i alla fall.

Och på bilden kan man skymta min älskade knapp som jag förlorade samma dag
När jag blir stor ska jag blir POLIS
står det.
Jag får väl försöka fixa en ny
='(

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0