Ingen bra dag

Fy fan vilken hemsk dag det har varit idag.
Jag var bara på dom två sista lektionerna idag och det var alldeles tillräckligt för att nästan tuppa av.
Jag skippade särengelskan, den är ändå så jävla onödig så det blev bara två lektioner.
Det är ju jätte bra om man är frisk, allt annat än vad jag är då.
Jag vaknade med träningsvärk i hela kroppen, huvudet kändes som en jävla bomb färdig att sprängas, jag hade asont i halsen, magen och öronen och kunde knappt gå och jag har frusit hela dagen och sist men inte minst vart nära på att spy.
Jag fattar inte varför jag är så jävla envis och absolut kämpade mej till plugget. Antagligen för att jag skulle till ungdomsmottagningen igen.
Testet är negativt än så länge så det är ju skönt, faktiskt är jag inte speciellt intresserad av den där "ungmammagrejen",nej det är nog inget för mej som vill bli polis och resa utomlands, parta och kunna leva livet med så lite måsten som möjligt.

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0