Höstens mode

Tråkigt nog börjar hösten komma tillbaka igen.
Frågar man mej skulle jag säga att det känns som att sommaren aldrig riktigt kom igång. Själv hade jag ju tre strålande veckor i England trots att det var översvämnin i Oxford-området. Det glömdes snabbt bort när vi kom hem och sa att det hade varit 30 grader varje dag.
Tja det är väl annat än man kan säga om Sverige. Dom tre veckorna då jag var i England hade det bara regnat i Sverige. Om jag inte minns helt fel var det väl så att det bara var 2-3 soldagar (?)

Anyway. sommaren är över och hösten är här och nu är det dags att ta tag i ett nytt mode
Frågan är om det är så nytt, vad jag vet följer det hösten rätt så bra, d.v.s. hösten i sej, rätt lika varje år tycker jag men men.

Hösten 2007 i alla fall:

I år funkar fotlångt lika bra som kortkort


Jeansens midja flyttas ännu högre upp


(eeeuw, det blir en diss för issa, fy fan vad fult!)

Färgerna ryktas dras åt blått, grönt, röttsenapsgult och lila
 


Matcha dessutom något enkelt men välklätt med en skinnjacka.
Hösten 2007 är läder och lack

skinna

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0