gravid på fyllan?

ännu en helg har gått. Typ snart är jag gammal.
Tiden går men inget händer och jag börjar bli jävligt trött på livet. Vällingbyskolan är ju inte heller precis livlig och där händer aldrig ett skit.
Man går i genom korridoren varje dag och snackar i telefon och dricker cola för att få lite energi för att slippa somna på lektionerna och få IG på allting. Shit vad svår det är att hålla sej vaken.

Anyway idag var jag på ungdomsmottagningen för att skaffa dagen efter-piller. Tja dom hade klamydiamåndag som inträffar en gång om året, just idag. Så det blev inget av med mina grejer så jag plockade på mej massa kondomer istället och så ska jag tillbaka dit imorrn.
Det är mina kära kompisar som tvingade dit mej. Jag vet att det var totalt onödigt, snälla stor chans att jag gravid. Men efter att fyra kompisar tjatat på mej lyckades dom få mej att gå dit i alla fall. Vad som helst är väl bättre än dom där jävla lektionerna som Sverige tvingar en att gå på!
okej inte riktigt vad som helst, inte ungdomsmottagningen för det betyder att något har hänt och det har det verkligen.
Jag tänker inte gå in på några detaljer för jag pallar inte dra upp allt för jag mår så jävla dåligt av det, men tja, ni lär väl fatta själva vad som har hänt om jag gick dit för dagen efter- piller.
Fast kan ju säga att det var av det värre skälet, kanske lite svårare att fatta men men.
Det var i lördags, jag och en kompis var på hemmafest och fick gratis sprit. Sen blev vi aspackade och massa saker hände. Vi kom dit 21.15 och åkte hem 06.45 nästa dag utan att ha sovigt någonting *nästan* jag deckade några gånger och vaknade med byxerna nere vid knäna nästan varje gång.
Det kanske säger en del av det där med "värre skälet". Fast det var väl värre än så.
Men jag är inte personen som bara deckar plötsligt, sover en stund och sen vaknar igen. Men så trött som jag var den kvällen har jag inte varit på evigheter.
Sov bara två timmar på söndagmorgonen och sen kämpade jag mot tröttheten hela dagen.
På kvällen deckade jag igen och sov skönare än på länge.

Aja måste plugga lite på dom jävla läxorna innan jag sticker på träning. Måste tänka på annat jag mår så jävla illa, det känns som att jag ska spy hela tiden och så har det fan varit i två dagar nu, försenad bakfylla kanske HAHA skojar of course.

Aa jusste btw. innan jag glömmer det, jag tänker inte vara lika töntig som namn:... som skriver kommenatarer efter alla mina inlägg men måste ju bara säga fyra ord:
VÄX UPP FÖR FAN.
vem idioten än är så har den känsla för att känna sej bättre och coolare än alla andra. Haha guuuuuud jag skrattar bara. några ord till
Hade tönten inte varit så jävla rädd för mej så hade det inte stått ... som namn utan det riktiga namnet. Haha jag är inte dum i huvet jag vet ju fan vem det är men jag vill höra dej säga allt det du säger här, face to face för då blir du kanske den där coola personen som du tror att du är. Men grejen är att vad du än säger så kommer jag bara att skratta åt dej och inte kunna sluta för mer patetisk än så här blir man inte.
Emma har rätt det är bara att spåra IPadressen, men palla så mycket tid lägger jag inte på en som bara vill ha uppmärksamhet men skaffar sej den på fel sätt.
You are to scared to say de words in real life, but what are you waiting for? do you really think I will hit you for the fucking words when I know they are just big lies? No of course not, I don´t hit people just like that, I give them what they deserve and that can be much more than just "hit", I hit people a couple of hours in a week coz I think it´s fun, God you don´t wanna see me angry. Haha now I know why you´re scared. come on be the perfect person, say what you wanna say face to face. I´m not gonna cry. To be honest I´m gonna do exactly the opposite, that means I´m gonna laugh until I can´t laugh anymore coz it´s to embarrassing. I know who you are, stand up, be the person you think you are, tell me exactly what you think about me. I can´t promise that I will listen but I´m really gonna try.
Listen to all your fucking bullshit, oh God that gonna be hard.

Aja plugg väntar
Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0