Dagens

Jag känner att jag börjar få stopp på saker att berätta.
Asså hur kul kan det vara, man gör ju samma sak varje dag. Skola, hem, tränging, sova
Skola, hem, träning, sova.

Vill man ligga på topp får man ligga i

Men något måste ju ändå ha hänt sej vi började igen.
Få se nu, typ 2-3 veckor eller något sen sommarlovet tog slut. Gosh det känns som om det var evigheter sen sommarlovet tog slut. Så vad har hänt? Klassresa, hela klassen blev sjuk, jag slog en tjej i skolan och vi hamnade hos rektorn, jag har bråkat med flera stycken, försovit mej, kommit försent, missat lektion, varit sjuk bla bla bla.

Okej så en del har man ju hunnit med, men hur mycket har varit speciellt intressant? mer än att jag hamnade i slagsmål med en tjej i paealellklassen. Det är ju det enda som folk har sanckat om den senaste tiden så det är väl uttjatat och jag tänker inte tjata mer om det.

Kort sagt så har dom intressanta grejerna helt upphört att existera. så jag tänkte att jag kan börja lägga ut bilder på outfits istället eftersom att mina stories inte ens intresserar mej själv längre.

Så jag kan ju börja med dagens

image196

♥ Mjukisbrallor- Intersport 250 kr.
♥ Mörkblå tjocktröja. SWEDISH ARMED FORCES
♥ Skinnjacka- Hollies 1400 kr.
♥ Väska- Wedins 169 kr (300kr)
♥ scarf- något stånd 149 kr

Bilderna blev inte så jätte bra men men.

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

haha, jag läste "någons stånd" de blev lite fel ;) jag har saknat din blogg..(:

2007-09-11 @ 19:57:27
URL: http://empur.blogg.se
Postat av: issa

haha.
det är flera som har sagt det men stuumpan is back in the game ;)

2007-09-14 @ 19:11:54
URL: http://stuumpan.blogg.se
Postat av: Jenny

ooooh! har du hemsidan till Swedish armed forces tröjan? JAg har redna en men skulle vilja ha en till :) Har du adressen? :)

2007-11-29 @ 20:19:25
URL: http://yennny.blogg.se
Postat av: issa

Jenny: Sorry jag vet tyvärr inte sidan. Jag fick tröjan av några som jag känner som jobbar inom försvarsmakten. Jag kan ta reda på om det finns någon adress och i såfall skriver jag självklart ut den i bloggen.

2007-11-29 @ 23:06:54
URL: http://stuumpan.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0