Dagens outfit- issa- med ögon för lätta outfits för morgontrötta

Äntligen kommer en dagens outfit.
tisdagens outfit är mycket enkel, varför göra livet svårare än det behöver vara liksom =P

image205

♥ Rosa topp- Gina tricot 150 kronor
♥ Svarta jeans Puss och Kram- Gul & Blå 800 kronor
♥ Vitt diadem- Frida tidning

+ Skor och Skinnjacka

Issa, med ögon för lätta outfits för den som är morgontrött

Make-up:
Dagens favorit var silver ögonskugga från Viva la Diva 80-85 kr.
Precis i början av ögat (delen närmast näsan, jag fick blackout och kommer inte ihåg vad det heter =P)
ger den lyft. Sätter man dessutom lite precis ovanför den övre fransraden och fyller på med mycket mascara öppnar den ögonen på ett helt annat sätt.

Helt klart en buy. Jag har haft den länge och den är inte ens nära på att ta slut!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0