about fredag

Så då var man hemma igen då, jag har till och med sovit några timmar trots att jag hade ont i halsen =)
Och gissa vad! Idag är halsen ännu värre.

About fredagskvällen. Inget party med ordentlig dricka kanske men det funkade ändå. Jag hade med mej julmust som hade gått ut för lite mer än ett år sen btw. angående bäs-före-datumet, så var jag faktiskgt tyst om det =P

Roligast igår var väl när vi sminkade två killar till tjejer. Fan vad frestande det är att lägga ut lite bilder på dom för dom såg verkligen ut som tjejer. En av dom såg ut som en av våra hatlärare i skolan och han som jag sminkade såg ut som en rysk hora.
Haha jag vet, sminka killar gjorde man för några år sen, men vadå jag får väl vara lite töntig även fast jag är 15 (?)

Det sägs att en av dom viktigaste egenskaperna är att ha en variera personlighet för att alltid kunna imponera. Ja men då funkar det ju aldeles utmärkt för mej då! Förra helgen var vi ute och paratade och kom hem 8 på morgonen, den här helgen chillar jag lite med kompisar istället. Snackar om variation!


Men seriöst ni skulle sett killarna igår, läskigt likt två tjejer! Speciellt mitt lilla mästerverk!
ska väl käka lite frukost nu snart och sen måste jag sätt igång med plugg eftersom att jag har missat hela veckans grejer. Det är inget jag ser fram itmot! Haha men att få mej att plugga är lika lätt som att få mej att städa rummet och ni vet ju hur det är med det! =P
appropå det glömde jag säga i det inlägget att förra gången jag skulle städa rummet betalade pappa mej för att göra det och ändå gjorde jag det knappt =P

Latar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0