1:a september

1:a september. gaah vad tiden går långsamt.
Jag vill att 9:an ska vara över nu. men skolan är rätt okej. inga kommentarer på 5 dagar och bara en hemringning. Det är storartat för att vara issa.
man behöver inte heller visa så mycket respekt för dom yngre. Den slusatsen drog jag genom att tänka att det ändå inte var så långt kvar. och palla respektera små fjortisar i 8:an.
Gå rakt på dom bara dom får flytta sej. det är dagens nöje eftersom att dom faktiskt flyttar på sej när man kommer. och speciellt när man kommer tillbaka 5 minuter senare.

well.. 1:a september. lördag....
jag känner att jag inte har ett skit att säga men ändå vill jag säga något.
tyvärr är allt jag har att säga liiiiite för privat för att blotta över hela världen. hittills har jag lagt ut många av mina true stories men min nyaste är för privat. och dessutom vill jag inte att fel personer ska se sanningen.
så... 1 september blir dagen då issa teg.
det blir ett minnesvärt datum, tro mej. många har väntat på den dagen. tråkigt nog är det ingen mer än jag som får uppleva den. och där har vi då svaret till varför issa teg.
Hon hade ingen att snacka med. ;)

nu ska jag ut och springa och vara lite nyttig

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0