träna brösten


Bröst. bröst, bröst..vi älskar våra bröst! Tyvärr har ju gravitationen sin inverkan. Men det finns tricks som hjälper tuttarna att titta norr istället för syd, Fixa en naturlig push-up med styrketräning på gymmet!

Bröst består av fett och således kan du inte träna själva bröstet. Däremot kan du träna musklerna runt omkring. Du får då ett naturligt stöd som håller brösten på plats. Resultatet? Dina bröst ser fräshare och fastare ut!


Gör så här:

Armhävningar: Stå brett isär med händerna med fingrar som pekar rakt ut från kroppen när du gör armhävningarna.

Bröstpress: Ligg ner på en bänk och lyft en bröstpress/skivstång upp från bysten och tillbaka ner.

Hantlar: Stå upp och håll en hantel i vardera handen. Lyft så att du sträcker ut dem i 90 grader från kroppen. Sänk och upprepa.

Jag var bara tvungen ; )
Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0