torsdag

Fan vad skönt med fredag imorgon igen.
Så vad händer i helgen? fredag blir till viss del mys med älsklingen och sen ska jag väl vara lite med bäsisen också, eftersom att jag har lovat + att vi nästan aldrig träffas längre, mitt fel!
lördag blir mer tid med bästis och på söndag ännu mer tid med bästis, känner att jag borde gottgöra henne på något sätt. Sen ska jag tydligen ringa och rädda min andra sötnos på söndag också.
Han skulle tydligen fira sin brorsa som har fyllt år, tydligen var väl det ingen hit så antar att det är anledningen till att jag ska ringa och rädda honom.
Hur nu det ska gå till, förhoppningsvis har han svar på den saken också.

Imorgon ska jag ha prov på första världskriget och mellankrigstiden också, shiiiat, jag kan ju som typ inte ett skit. Skippade till och med hemkunskapen dom två sista timmarna idag för att kunna plugga.
Jag pluggade faktiskt ett tag, se så där en timme eller så. Sen var jag tvungen att ta en paus.
Antar att den pausen är över nu.
Plugg väntar
image266
idag, imorgon och 1000 år till...

Puss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0